گزارش تمرین امروز (سه شنبه) پرسپولیس

گزارش تمرین امروز (سه شنبه) پرسپولیس




 

 


گزارش تمرین امروز (سه شنبه) پرسپولیس


تاریخ : سه شنبه ،
5 آذر 1392

تمرين امروز پرسپوليس در شرايطي برگزار شد که بازيکنان به دليل هواي آلوده تهران با سرفه‌هاي شديد دچار مشکلاتي شدند.

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 11 و 5 دقيقه امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان پرسپوليس ابتدا بدن‌هاي خود را گرم کردند و سپس به حمله به دفاع و فوتبال دست‌گرمي پرداختند.

به گزارش فارس،بهزداد غلامپور به مدت 45 دقيقه براي دروازه بان‌ها تمرينات اختصاصي داشت. البته امير عابدزاده بيشتر با غلامپور تمرين کرد.

* کريم باقري به دليل همراهي تيم پيشکسوتان پرسپوليس به همراه عليرضا حقيقي در تمرين امروز غايب بودند.

* محسن مسلمان که پس از تمرين ديروز دچار مصدوميت جزئي شده بود در تمرين امروز بدون مشکل به تمرين پرداخت.

* 30 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و به شدت از اظهارات حنيف عمران‌زاده ناراحت بودند. وي بارها اعلام کرده قهرمان را آخر فصل همه مي‌بينند و قهرماني پرسپوليس را در نيم فصل به تمسخر گرفته بود.

* مهرداد پولادي تمرينات خود را زير نظر بدنساز تيم دنبال کرد و مهدي الهايي به کلينيک رفت.

* اميدعاليشاه اختصاصي تمرينات پرفشار را انجام داد.

* در مرحله پاياني بازيکنان در قالب دو تيم به فوتبال دست گرمي پرداختند که علي دايي بارها سعي کرد از سيستم چرخشي استفاده کند تا ترکيب اصلي خود را در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر لو ندهد.

* حميد عباسي مدير رسانه‌اي پرسپوليس اعلام کرد تمرينات پرسپوليس چهارشنبه و پنجشنبه ظرف 48 ساعت قبل از بازي با تراکتورسازي پشت درهاي بسته برگزار مي شود.

* در پايان تمرين امروز با دستور دايي بازيکنان به کنترل توپ و زدن روپايي پرداختند و همين موضوع صحنه‌هاي جالبي از رقابت را در ورزشگاه درفشي‌فر به وجود آورده بود.

* در فوتبال دست گرمي تيم طوسي برنده بازي شد.


کلمات کلیدی : خبر ورزشی ، اخبار باشگاه پرسپولیس ، نتیجه بازی پرسپولیس ، روزنامه پرسپولیس ، سایت خبر ورزشی ، مصاحبه علی کریمی ، اخبار ورزشی ، اخبارورزشی ، اخبار فوتبال ، گل های دربی ، تک گل